DOM Z PAPIERU



niedziela, 10 czerwca 2018

RzeczpospoCzyta


RzeczpospoCzyta to tegoroczne hasło NOCY BIBLIOTEK. Akcja ma na celu czytanie świetnej polskiej literatury, oglądanie obrazów polskich malarzy, twórcze poznawanie naszej historii, sztuki, przyrody... W mojej bibliotece zagościł JACEK MALCZEWSKI - POETA MALARSTWA I MALARZ POEZJI. Ten znakomity polski artysta inspirował się polską poezją, historią i przyrodą. Jego obrazy zaciekawiają, zmuszają do myślenia, szukania kontekstów, a także grają! Naprawdę!
Po nasyceniu oczu i uszu została równie ciekawa część wieczoru, czyli "książka w ciemno".  Zabawa polega na wybraniu książki owiniętej w szary papier, kiedy jedyną informacją o zawartości stanowił fragment zdania wybranego z treści. To był piękny wieczór!

2 komentarze:

  1. A ja nawet nie wiem czy w mojej bibliotece coś takiego było organizowane, ale chyba nie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~ "W ciemno" wylosowałam książkę o..książkach! One mnie wołają;) Wieczór był piękny:)

      Usuń

Komentarze mile widziane.